2010. november 7., vasárnap

Szünet!!!



Sziasztok! Úgy döntöttem szüneteltetek. Nem bírom tovább. Hosszúak és fárasztóak a mai napjaim. Nem tudom, hogy be fogok e zárni, de egy ideig ne várjatok semmit. Nagyon sokat kell tanulnom és sok tantárgyból kell javítanom. Rontottam sokat, mivel 6-7-ig benn voltam a suliban. Mindent azért nem várhattok el tőlem, de nekem ez már sok. Már azon gondolkoztam az éjszaka, hogy mi lenne veletek nélkülem, az tuti, hogy élnétek tovább az életeteket, egy vagy kettő történet nélkül. De nem akarok csalódást okozni, inkább egy ideikg szüneteltetek... Remélem nem fogtok haragudni rám, ha mégis sajnálom. Fáj a lét, a létezés, az ébredés és a lefekvés, fáj a múlt és fáj a jelen, mindez azért, mert sok rossz dolog történik velem...(körülötem). Szeretlek benneteket drága olvasóim, kommentelóim. Nagyon örülök, hogy írtok pár szót komiba, legfőképp nekik örülök : Isabella, RosalieCullen, Damon, Karamella(Dóri), abby., és még másoknak...

Puszillak benneteket.

VattaCukor

1 megjegyzés:

Rena Rich írta...

Megértelek nagyon köszönöm, hogy feltüntetttél (L) szeretlek.
Puszi: Rose