2011. január 28., péntek

SEGÍTSÉG!!! :(


Sziasztok! Nagy bajban vagyok! Nem tudom, hogy hogyan folytassam a története, nem tudom, hogy hogyan kapcsolódjanak egymáshoz a fejben lévő részek.. :S Egyszerűen leakadtam, nincs per pillanat fantáziám, kiürültem.. :(
Már azt sem tudom, hogy érdemes e folytatnom, ezt döntsétek el ti!
Ha lenne ötletetek a folytatáshoz, vagy mondanátok valamit, írjatok ide:
vattacukorr@citromail.hu címre!
Várom az ötleteiteket! Aki ír, az írja le a levélben, hogy a blogon milyen néven szokott lenni! Köszi
puszi
VattaCukor

4 megjegyzés:

Isabella írta...

Tesóóó(L) Mért nem szólsz nekem?Nekem rengeteg minden jutott eszembe:D Jááj:D

pepe950513 írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...
Ne csinád már ! Hogy lehetsz ilyen!? Az egész jó lett és te meg most..
Mérges vok most rád!
Puxy: Pepécske

VattaCukor írta...

Ne legyél mérges! a 16. fejezet fele megvan, fel is akarom rakni, de sehogy sem érem el a Bétám.. :S

pepe950513 írta...

Oké... Bocsi a hisztiért! Akk nem rád hanem a Bétádra leszek mérges. Remélem a 16-os is ilyen szupcsi lesz.
Puxy:Pepécske