2013. augusztus 30., péntek

Infó!!

Sziasztok! Örülök, hogy még vannak olvasóim! : D Ma elolvastam az egész történetet, és felfedeztem jó pár hibámat, amit a közeljövőben szeretnék kijavítani. Szóval, mostanában az előző fejezetek karbantartása fog folyni, ezért nem megijedni, hogy eltűnök! Ha van időtök és kedvetek, akkor olvassátok el újra a kijavított történetet! Az oldal jobb oldalán, felül fogom feltüntetni, hogy épp melyik fejezet javítása folyik. Remélem ez számotokra nem okoz gondot, hogy picit megáll a töri, de szerintem a javítás gyorsan fog történni. Szerintem holnap már el is kezdem az 1. fejezettel!: )
Mint láttátok a 23. fejezet felkerült, de nem kaptam még sok komit, ami bátorítana a töri folytatására. Ezért kérek mindenkit aki még olvassa a történetem, az a chatbe, facebookon, vagy komiba ossza meg a véleményét, építő kritikáját velem! És aki írtak: Demon, Horváth Renáta Beáta és Drakulaura, nekik nagyon köszönöm a komit!!! ♥
Ha bárkinek van valami kérdése, az elér az oldalon feltüntetett helyeken!
Köszönöm a türelmeteket!
Puszi
VattaCukor♥

1 megjegyzés:

Lizzy írta...

Szia nagyon király a blogod örülök hogy folytatod mert van hozzá tehetséged csak így tovább szia :D :D :D