2013. szeptember 28., szombat

Jázmin Díj!

Sziasztok! Jelzem, még mindig élek! ^.^ A javítások folyamatosan haladnak (ahogy időm engedi). Most egy kis különlegességgel jöttem!: ) Szerkesztettem, vagyis létrehoztam egy díjat. (Megjegyzem, ilyet sem csináltam még!) A díj neve Jázmin Díj lett. Azért adtam neki ez a nevet, mert még nem találkoztam ilyen díjjal és a virág jelentése: elismerés!: ) Íme a díj kinézete:

Amit tarts be:
1. Köszönd meg, akitől kaptad!
2. Három dolgot írj magadról!
3. Három embernek küld tovább!
4. Hagyj megjegyzést náluk!
:)

Magamról:
 1. Még mindig szeretek írni, olvasni és rajzolni!
2. Szeretnék tetováló lenni, ami felé szépen lassan haladok.
3. Nemsokára érettségizek, amit nem várok >.<

Akiknek küldöm:
1. Sky
2. Regina
3. Minie 95

Üdv. VattaCukor♥

2 megjegyzés:

Vivienne Grey írta...

Kedves VattaCukor! Először is szeretném megköszönni neked ezt a díjat. :) Igazán örülök, hogy megkaphattam, hogy érdemesnek tartottál rá *mosolygósfejetvágok. Másodszor pedig természetesen benne vagyok a link cserében. Mivel láttam, hogy te már ki is raktad a blogomat, én is vettem a bátorságot, hogy kitegyem a tiédet. :) Mégegyszer nagyon szépen köszönöm a díjat és a cserét is. :) Ölel, Minie95

VattaCukor írta...

Sziiia Minie 95! Szívesen adtam neked a díjat, hisz megérdemled! :) Én is köszönöm a cserét! :)
VattaCukor♥