2010. július 11., vasárnap

Díj


Sziasztok! Húú. El sem hiszem, hogy kaptam ilyen hamar. Szinte ahogy megláttam SOKKOT kaptam *.* Nagyon nagyon örülök ennek a díjnak! Ez az első. és remélem nem az utolsó díjam. Alig 4-5 napja van blogom és mi vár most? Hát egy díj Mindenkinek köszönök mindent!!!
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte!
2. A logót ki kell tennem a blogomba!
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam!
4. Írni kell magadról 7 dolgot!
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak!
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
Nagyon szépen köszönöm Puszmó!
7.http://zoldmanoo.blogspot.com
Mégegyszer köszi Puszmó!
1. Igazi nevem Szimonetta
2. Nagyon szeretem a horrol filmeket
3.A legjobb barátnőim: Isabella,Zsófi,Dóri,RÉka,Szandi
4.Szeretek írni, olvasni.
5.Imádok hülyülni a barátnőimmel!
6.Nem szeretem a nyávogós lánmyokat.
7.Imádlak titeket!

2 megjegyzés:

Hadada írta...

köszikee. (:

(:ClaryHerondale:) írta...

Köszi! Imádlak! Már elis küldtem további hét bloggernek!