2010. július 31., szombat

9. fejezet

Sziasztok! Íme tessék:
9. fejezet

Fura érzés megfejtése

Alice-nek vett Rose egy tucatnyi Olasz divatos ruhát. Ennek biztos örülni fog. Esme-nek vett egy vastag receptkönyvet, hogy tudjon főzni és sütni az árváknak. Carlisle-nak egy orvosi táskát vett. Jasper egy új sakktáblát kapott bábukkal együtt. Emmett egy horrorfilm sorozatot fog kapni és Edward-nak ingeket vett.
-Ezeknek örülni fognak!–mosolyogtam biztatóan.
Én Jane-nek, Demetrinek és Félixnek vettem ruhákat. Aronak, Marcusnak és Caiusnak a régi korokról vettem könyveket. Rosalie-nak vettem egy rózsaszín köves, szív alakú nyakláncot és Alice-nak is ugyanezt lila kővel, Esme-nek pedig sárga kővel. Jaspernek pedig vettem egy háborús könyvet. Carlisle-nak vettem egy orvosi füzetet, Emmett vámpíros filmeket kapott és mellé egy könyvet: Fárasztó embereknek jó tanács. Edward-nak nem tudtam mit venni, így a klasszikus cd-nél maradtam. Mindenkinek mindent megvettem, így leültem egy üzlet előtt egy padra. Rosalie-t vártam, aki épp az ékszerész üzletből jött ki.
-Én végeztem mindennel!– mondtam.
-Én is –ült le mellém.
– Bella, ezt neked vettem –nyújtott oda egy kis dobozkát. –És ezt! –ez a doboz már nagyobb volt. Kibontottam a kis dobozkát és ugyanolyan nyaklánc volt benne amilyet én vettem nekik, csak kék köves.
-Köszönöm, én is vettem valamit –nyújtottam át a nyakláncot. Rose megnézte és nevetésbe törtünk ki. Több szem is ránk tapadt, de most nem foglalkoztam velük.
-Ezeket oda tudnád adni a többieknek? Egy kis ajándék mindenkinek –mondtam és átadtam a nejlontáskákat.
-Persze, átadom nekik – vette el. – De nyisd ki ez a dobozt is.
Kinyitottam, és egy telefon volt benne.
-Ezzel nyugodtam hívhatsz, mindenki számát beleírtam. És én is elérlek ezen –mosolygott rám.
-Köszönöm! – borultam a nyakába. – Egyébként, hogy viszed haza ezt a sok cuccot?
-Vettem bőröndöket, amibe minden belefér –mondta.
-Mikor indulsz? – kérdeztem.
-Szerintem ma indulok, ne idegeskedjenek tovább –mondta szomorúan.
-Ne szomorkodj, legalább láthatod őket –öleltem meg.
-De már annyira megkedveltelek, hogy nem akarlak itt hagyni –nézett rám.
-Hiányozni fogsz. De nyugi, meg tudom védeni magam. De most olyat mondok, amit még senki sem tud. Csakis én tudom – mondtam - Ugye nem mondod el senkinek?
-Ígérem, nem fogom –biztatott.
-Nem olyan rég, amikor Aro megfogta a kezem, kíváncsi volt, hogy tud-e már a gondolataimban olvasni, de nem is ez a lényeg. Amikor megfogta a kezem, meghallottam a gondolatait. Sok mindent hallottam, amit mások gondoltak régebben és a sajátjait. Minden féle-fajta gondolat volt, olyan ez, mintha Aro képessége meglenne nekem – suttogtam.
-Neked megvan Aro képessége? – hitetlenkedett. – Hisz ez csodálatos!
-Igen az, de nem tudom, mik lehetnek ezek a furcsa érzések. Az egyiket érzem, tudom,  hogy Aro képességéhez hasonló. – elmélkedtem. Mi lehet ez?
-Milyen érzések?- kérdezte.
-Hát… nem tudom elmondani, ezt érezni kell. De erősebbnek érzem magam tőlük és sokszor tudom, hogy ki hol van. Ez pedig Demetri nyomkövető képessége – gondolkoztam el.
-Nem tudom mi, lehet, de mit szólnál, ha felhívnánk Carlisle-t, ő biztos tudna segíteni.
-Nem tudom, próbáljuk meg. Takarom akkor az ő elméjét is. – mondtam, hajt a kíváncsiság.
- Halló?- hallottam meg Carlisle hangját.
-Szia! Itt Rose, egyedül vagy? – kérdezte Rose.
- Most már igen, mi a baj?- aggódott Carlisle.
-Nincs semmi baj, de szeretnék kérdezni valamit, ami titkos – mondta.
- Persze, mond csak – Carlisle.
-Valaki, vagyis a barátnőm valami furcsa érzéseket érez, olyat, mintha erősebb lenne tőle, de nem tudja mi az. Az egyik, ha minden igaz, egy képesség lehet, de a többit nem tudja – hadarta.
- Tudja használni azokat az érzéseket? Mert gondolom, képességek lehetnek – szólt gondolkodón Carlisle.
Igaza lehet. Így belegondolva körülbelül annyi érzés érzek, ahány képesség van Volturiban.
-Megnézzük, köszönöm Carlisle! Szia! – köszönt el. De ezt ne mond el senkinek.
- Rendben! Szerbusz! –köszönt el Carlisle is, közben meghallottam Edward hangját. : Ki volt az? És miért nem hallom a gondolataidon keresztül, amit beszéltetek?... – és itt kinyomták a telefont.
-Carlisle-nak igaza lehet. Ezek úgy lehet képességek – mondtam Rose-nak.
-Próbáld használni – mondta Rose.
-Rendben. Kiét próbáljam meg? – Kíváncsi vagyok!
-Azét a Jane-t, rajtam.
-Háát… rendben, de fájdalmas lehet – húztam el a szám. Kín. – gondoltam magamban. Rose arca egyre jobban eltorzult. – Elég!! És Rose fellélegzett.
-Látom igaza volt Carlisle-nak. De most már tudom, hogy nem kell újat húzni Jane-el – ezen mosolyognom kellett. Szóval, ha a pajzsom alá vonok tehetséges vámpírokat, megszerzem a képességüket.
-Akkor ez titokban marad! Senkinek sem mondjuk el! Ez a kettőnk titka lesz!
-Ha Aro megtudná, nem szabadulnál Volterából –mondta. – De lehet, hogy már most sem.
-Lehetséges, de egyszer úgyis elmegyek Volterából – mosolyogtam Rosera. - Ha elenged.
-Szerintem elfog, de ha nem eljövök – vagy elszökök.
-Te tudod, de én indulok, megveszem a jegyemet Seatle-be – állt fel.
-Rendben, én is indulok vissza, nehogy keressenek. Hiányozni fogsz – öleltem meg. – Védem az elméd, nyugodtan szólj, ha az egészet kell.
-Te is nekem. Remélem, hamar látjuk egymást –ölelt vissza. – Oké.
Rose jobbra indult, én balra. Jól nézhettem ki 19 szatyorral a kezemben, nemhiába néztek meg az emberek.

6 megjegyzés:

demon írta...

első
de jó ez a feji bella tök tehetséges gratula rose új modorához is Gratula afejihez is soksok puszy

rita írta...

nagyon jó lett
és alig várom a
következő fejezetet

(:ClaryHerondale:) írta...

Annyira isteni lett! Nem tudok egy normális mondatot összehozni, szóval csak annyit, hogy siess a frissel, és valaki ölje már meg Alec-et!
Puszi : ♥Friday♥

Nolya írta...

ez nagyon jó lett :)
Rose tök jó fej
remélem hamar kész lesz a kövi feji

Karamella írta...

muhahhaaa csak így tovább!!!XDjó lett

bari írta...

Szomorú vagyok, mert itt abbahagytad, és boldog vagyok, mert eddig elolvashattam isteni történeted következő fejezetét... Apropó, mikor jön a következő?
Bocsi, de hajt a kíváncsiság... Kíváncsi lennék Edward buksiára, mikor Rose hazaér és érzi rajta mondjuk Bella illatát, vagy Bella annyira ügyes ebben a "pajzsban", hogy véletlenül, az egész elméjét elfedi.. :D
Elképzeltem, és jót röhögtem/röhögök!
Ez isteni volt, de, mint mondtam várom a folytatást!
puszi bari